نی نی وبلاگ جوننی نی وبلاگ جون، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

هواداران نی نی وبلاگ

رای به نی نی وبلاگ در جشنواره وب ایران

1392/11/18 6:16
806 بازدید
اشتراک گذاری

همگی هوادارن نی نی وبلاگ به این آدرس تشریف ببرید و رای مثبت خود رو

به نی نی وبلاگ بدید

فکرشم به ذهنمون خطور نمیکنه که بخوایم به وب دیگه ای رای مثبت بدیم ساکت

تازه با چند تا ایمیل هم رای میدیم از خود راضی

اصلنم تقلب نیست چشمک

به جای همه اعضای خانواده داریم رای میدیم نیشخند


پس همین الان به این آدرس برید

فقط چند دقیقه زمان میبره

 

niniweblog.com

 

همیشه برنده باشی نی نی وبلاگ عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز

پسندها (3)

نظرات (4)

خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 18:35
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
توت فرنگی (مامان علیرضا).
3 بهمن 92 0:06
سلام من خیلی وقته رای دادم راستی بابت اون موضوع که خدمتتون گفتم هنوز منتظر خبرتون هستم
جمعی از هواداران نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام... فکر کنم هدیه ها همینایی هست که توی این سه پسته...میتونید اقدام کنید
تبادل لينک
17 تیر 93 21:31
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ---------------